Having a good time

Händelserik vecka med både upp och nedgångar, men som ändå nått ett bra avslut. (..okej då, de bästa två dagarna på veckan väntar!) Var ju ett tag sedan jag uppdaterade så det får bli en lista om allt och ingenting. 

  • Är inne på min andra vecka i nya lägenheten och jag kommit fram till att jag trivs som fisken i vattnet. 

  • Varit lite småstolt över mig själv som tog tag i det här med lägenhetssökande och vågade flytta in med två för mig helt okända personer. (..som visade sig att vara två super-sköna killar!)

  • Blivit överraskad av min norrlänning som kom hem två dagar för tidigt. (och därmed gjort hela min vecka!)

  • Varit frustrerad över en skoluppgift som inte bara tagit tid utan också visat sig påverka både humör och vänskap. (..men som i slutändan givit mig en hel del nya insikter och erfarenheter.)

  • Har lekt snickare, omgiven med åtminstone nån miljon skruvar och nubb. (monterat ihop skrivbord, TRE bokhyllor, en byrå och en säng)

  • Känt mig väldigt nöjd efter att ha shoppat tre par skor för 349:- 

  • Jag har dessutom hunnit med att baka bröd, som blev himlans gott (..och därmed känt mig oerhört huslig och duktig)

  • Fått någon slags känslo-overload med både positiva och negativa delar - och ser nu fram emot en helg där jag bara ska leva, leka och må bra. (..dvs släppa alla miljoner tankar som alltid ska snurra i huvudet, dom får vänta ett tag till)

Dagens låt: Gotten


Bakade bröd härom dagen - både gott och billigt. Inte helt fel som fattig student!


RSS 2.0
Koden för reklam 1
Koden för reklam 2
Koden för reklam 3