Tomorrow is today

Kände att det var dags för en liten uppfräshning på bloggdesignen (..det är trots allt inte längre bara vinter, vinter, vinter utan man kan nog numera kalla vädret för vår-vinter. Men ska inte klaga, inte om vinterhalvåret är favorittiden på året!) Sen sist jag uppdaterade har jag väl inte sysselsatt mig med så mycket mer än skola, mys och annat som ingår i vardagen! 

Imorgon står skola på schemat och sedan tisdagssauna! Dessutom är det den första mars imorgon vilket innebär att det bara är 19dagar kvar tills vi åker till gränsen för en veckas skidåkning - jissa om jag längtar. Längesedan jag stod på ett par skidor nu.. 

Pratade förresten i telefon med min Emma idag också, himla roligt. Saknar allt folket där hemma litegrand ändå. Trots att Norrland bjussar på snö i mängder, skoteråkning, söta killar och annat kul (..ni vet, en gång värmlänning alltid värmlänning - norrland har inte en chans!)

Dagens låt; American pie

Ha en bra kväll allesammans! 


nå, inte är det nog att ha en kille som kan köra skoter - man ska ha en kille som kan köra fast skotern ordentligt också!

RSS 2.0
Koden för reklam 1
Koden för reklam 2
Koden för reklam 3