Knock 'Em Out

NU har jag mycket att skriva om. Kommer inte ens ihåg när jag skrev senast. Men hur som, gårdagen spenderades med att packa, skola och sedan ett par timmars slit med att flytta till den nya lyan.

Får passa på att tacka både Hampus, Jenny (..och kanske även Jennys kompis!). Fick låna en skåpbil så jag och Jenny började med att springa maraton uppför mina trappor och lasta bilen full, sedan bort till Nydala (med diverse äventyr påväg..) och sedan tillbaka till ålid för samma procedur. Sedan var det Ersboda som väntade för mat (hehe käkade på Frasses.. men det var riktigt gott) och sen i ultrarapid in till Jysk för att handla möbler till rummet - 3 (!) bokhyllor, medar till sängen, en byrå och ett skrivbord (som dessvärre inte fanns kvar i lager, men det kommer i nästa vecka) och sedan for vi tillbaka till Nydala för avlastning och för att sedan bege oss till vad vi båda fasade över - sängen. (vi var trötta som små tokar i armarna). Har en 120säng (väger en del och är otymplig som tusan) och jag bodde på tredje våningen. Men så kom Jenny på idén att ringa en av sina ..vänner. Friidrottare på två meter och en ren muskelhög hela han. Gissa vad vi blev glada när han tog sängen under armen och bar ner den till bilen (har man varit duktig och självständig en hel dag får man faktiskt lov att ta lite hjälp på slutet..)

Så nu ligger jag i sängen i mitt nya fina rum, i en jättefin lägenhet i ett bra område! KÄNNS BRA!
(..dessutom har jag varma mackor i ugnen och hjortron-yoghurt i kylen!)

Dagens låt: Not Fair (okej, kanske inte bästa låttiteln till ett positivt inlägg, men jag gillar låten!)


RSS 2.0
Koden för reklam 1
Koden för reklam 2
Koden för reklam 3