Wait it out

Söndag idag, vilket för min del betyder långpromenad ner till Sandbacka där det väntas plugg med Marja och Jenny. Ska göra klart en inlämningsuppgift tänkte vi!

Helgen har varit bra. I fredags åkte jag ner på stan en sväng och kikade på lite kläder med Alex, Henrietta och Erika. Sedan käkade vi sushi och därefter var det bio - Burlesque, och sedan en långpromenad hem till Nydala. Väl hemma väntade en till film - I rymden finns inga känslor (himla söt film!)

Gårdagen började med en ordentlig frukost - ägg, té, macka och fil & müsli. Sedan långpromenad i ruskvädret (vad hände med solen och de riktigt kalla temperaturerna) +grader, slask och blåst har de varit mest hela tiden på sistone. Kilade i alla fall iväg och handlade lite käk inför kvällen, då mina favorittjejer skulle titta förbi på middag. Under dagen pysslade jag lite i rummet, började knåpa ihop en blogg som Maja hade beställt - blev rätt nöjd själv faktiskt! Och sen ställde jag mig och gjorde potatisgratäng och fylld, ugnsbakad fläskfilé och en grekisk sallad. Sen på kvällen hann vi se både The Tourist och Prince of Persia. Blev förkyld när jag flyttade, och efter en vecka med feber och en allmänt krasslig Sara, kändes det rätt okej med en lugn helg!

Dagens låt: Bad reputation


En printscreen på blogg-designen jag gjorde åt Maja.
Är inte helt klar, men ni får en tjuvkik. (klickbar bild!)



Och så slänger jag in en bild från vackra Kalix (eller ja, där i kring i alla fall!)

RSS 2.0
Koden för reklam 1
Koden för reklam 2
Koden för reklam 3